Általános Szerződési Feltételek
1. - Általános információk
2. - Regisztráció
3. - Vásárlás
4. - Fizetés
5. - Kiszállítás
6. - A megrendelt termékek átvétele, az árucikkek cseréje
7. - Garancia, jótállás
8. - A vásárlástól való elállás joga
9. - A Webáruház biztonságos használata
10. - Személyes adatok védelme
11. - Törvényi szabályozás és panaszkezelés
12. - A 45/2014. (II. 26.) Korm. Rendelet és mellékletei
1. Általános információk
1.1. Megrendelésed elküldésével Te (a továbbiakban: Vevő) a Green Paw Group Kft). (a továbbiakban GPW) vásárlója leszel, ezért kérjük, hogy megrendelésed véglegesítése előtt gondosan tanulmányozd át az alábbi tudnivalókat.
1.2. A (GPW) webáruházaiban / www.webshop.trendkert.hu (a továbbiakban: Webáruház) való vásárlásod esetén a termékek eladója minden termék esetében a (GPW).
1.3. A (GPW) adatai:
§ Név: Green Paw Group Kft.
§ Nyilvántartási száma: 13-09-175317
§ Nyilvántartásba vevő hatóság: Belügyminisztérium Nyilvántartások vezetéséért felelős Okmányfelügyeleti főosztály
§ Székhely: 2711 Tápiószentmárton, Korona u. 5.
§ Adóigazgatási szám: 25279797-2-13
§ Csomagküldő kereskedelmi tevékenység TEÁOR száma: 4791
§ Képviselő neve: Vasvári János
§ Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-64278/2013.
§ Telefonszám: +36 70 571 16 88
§ E-mail: info@webshop.trendkert.hu
1.4 A Webáruházban minden olyan cselekvőképes személy vásárolhat, aki elfogadja jelen Általános Szerződési Feltételeket és azt magára nézve kötelezőnek tekinti.
1.5 Bár a (GPW) gondosan ellenőrzi a Webáruházban lévő termékek árait, fenntartja magának a jogot bármely nyilvánvaló tévedés, számítási, szerkesztési, és technikai hiba miatt megjelenő hibás árak módosítására, valamint olyan árváltoztatásra, amelyet jogszabály módosítás indokol. A Webáruház működtetésével kapcsolatos esetleges technikai problémákból adódó, egyértelműen tévesen megjelent árakért a (GPW) nem tud felelősséget vállalni. A (GPW) fenntartja magának a jogot minőségi vagy egyéb problémákból adódóan egyes termékek forgalmazásának beszüntetésére.
§ A Webáruház számára tárhelyet biztosító szolgáltató: LeaseWeb Netherlands B.V.
§ Székhely: Hollandia, 1101 EC Amsterdam, Luttenbergweg 8.
§ Cégjegyzékszám:
§ E-mail cím: abuse@leaseweb.com
§ Telefonszám: +31 20 316 2880
2. Regisztráció
2.1 A Webáruházban történő rendelés leadásához, minden esetben szükséges a regisztráció, a fizetéshez/szállításhoz szükséges adatokat a folyamat során kell megadni.
2.2 Az adatbeviteli hibáknak a szerződéses nyilatkozat elküldését megelőzően történő azonosításához és kijavításához biztosított eszközök:
2.2.1 A hiányos vagy nyilvánvalóan hibás adatok bevitelekor a megrendelés folyamatában figyelmeztető üzenet jelenik meg.
2.2.2 A regisztrált Felhasználó a személyes adatait a megrendelés folyamatában a megrendelésre vonatkozóan módosíthatja. A regisztrációs adatait a webhelyre belépést követően profil ikonra kattintással megjelenő személyes profiljának oldalán van lehetősége módosítani.
2.2.3 A kosár tartalma, megrendelés adatai, paraméterei bármikor ellenőrizhetők, változtathatók, vagy akár törölhetők a megrendelés elküldéséig, a megrendelés folyamatában fentiek szerint megjelenő oldalakon visszalépéssel és az adatok módosításával, újabb bevitelével az ÁSZF jelen fejezetének eddigi pontjaiban írtak szerint. Visszalépésre a böngésző visszalépés gombjára kattintással, illetve a webáruház megrendelés lépéseit mutató oldalainak tetején látható folyamatábrán megnevezett megrendelési fázisokra kattintva van lehetőség.
2.2.4 Felhasználó a megrendelés fenti adatainak ellenőrzését és az esetleges adatbeviteli hibák javítását követően, a jelen ÁSZF elfogadására vonatkozó nyilatkozat bejelölésével és a „MEGRENDELÉS” feliratú gombra kattintással adhatja le érvényesen megrendelését.
3. Vásárlás
3.1 A megrendelések leadása a Webáruházban kizárólag elektronikus úton lehetséges. Telefonon, faxon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket a (GPW) nem fogad el. A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a (GPW) szintén elektronikus úton küldi el a felhasználók részére.
3.2 A megvásárolni kívánt áruk jellemzőit a Vevő az adott termék képe mellett és az alatt elhelyezett termékleírásból ismerheti meg. Amennyiben további kérdése merülne fel a termékekkel kapcsolatban, vevőszolgálatunkon kaphat részletes felvilágosítást. Vevőszolgálatunk elérhetősége: info@webshop.trendkert.hu.
3.3 A termékek vételára a kiválasztott termék mellett feltüntetett ár, amely alanyi ÁFA mentes (vagyis a vásárlónak nem kell a termékek után ÁFÁ-t fizetnie) minden esetben 1 darab (pár) termékre vonatkozik.
3.4 A Vevő a kiválasztott terméke(ke)t a Kosár gombra kattintva gyűjtheti össze. A Kosár tartalmának módosítása illetve törlése a rendelés leadása előtt lehetséges. A Kosár tartalmához a kiszállítás díja nem adódik hozzá automatikusan.
3.5 A Kosár tartalmának elfogadása és ez által a megrendelés elküldése a Megrendelés gombra történő kattintással történik. Az ilyen módon létrejött megrendelés interneten kötött, de nem írásba foglalt szerződésnek minősül, melynek tartalma archiválásra kerül és utólagosan hozzáférhető, visszakereshető.
3.6 A megrendelés befogadásáról a Vevő részére a (GPW) haladéktalanul, de legkésőb 48 órán belül, visszaigazoló e-mailt küld. Készlethiány esetén előfordulhat, hogy a megrendelést a (GPW) nem tudja teljesíteni. Ilyen esetben a (GPW) a Vevőt értesíti.
3.7 A GPW magánszemélyként értékesíti a termékeket, ezért a vásárlásról ÁFÁ-s számlát nem áll módjában kiállítani! Azonban az E-mailben küldött "Proforma számla " tartalmazza a termékre vonatkozó adatokat (cikkszámát, a termék megnevezését, az egységárát, a mennyiséget, a teljes értéket és – amennyiben van – a garancia időtartamát), a GPW és a Vevő adatait, a fizetésre vonatkozó adatokat és a kiszállítás költségét.
3.8 A webáruházban fennálló technikai problémák miatt (méret, készlet vagy ár tekintetében) felelősséget nem vállalunk.
3.9 A szerződés nyelve a magyar.
3.10 Az adatok elektronikus rögzítése során felmerülő hibák azonosítását és kijavítását a szerződési jognyilatkozat megtételét megelőzően biztosító eszközök a webshop szoftverének részét képezik.
3.11 Az elektronikus úton tett szerződési jognyilatkozat akkor válik hatályossá, amikor az a másik fél (GPW) számára hozzáférhetővé válik.
4.1 A Webáruházában a vásárlás utánvétes fizetéssel valamint PayPal vagy bankkártyás fizetéssel lehetséges.
4.2 Utánvétes rendelés esetén: A Vevő a megrendelés teljes összegét a terméket kiszállító futárszolgálat munkatársának készpénzben teljesíti. Mivel a futárszolgálat csak készpénzt fogad el, így az átvételnél nincs lehetőség a vásárlási utalványok, egyéb kedvezmények beváltására.
4.3 Fizetés PayPal rendszerrel
PayPal fizetés esetén, kényelmesen és biztonságosan vásárolhatsz az áruházban. A kiválasztott áruk megrendelése után a rendszer a PayPal felületére irányít, ahol a jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethetsz. Csak annyi a dolgod, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés PayPal-al" feliratra kattints, majd a PayPal felületén belépve kifizetheted a terméket.
Lehetőség van Banki átutalással is fizetni, ebben az esetben a Banki átutalás kiválasztása után, a vásárlónak a megrendeléstől számított 1 munkanapon belül, kötelessége az oldalon feltüntetett adatokat felhasználva, elindítani a tranzakciót. Az összeg beérkezése után kerül sor a termék kiszállítására.
A Banki adatokat a vásárlás véglegesítésekor a rendszer megjeleníti a vásárlónak.
5.1 A vásárló a Webáruházban megrendelt termékeket, többféle kiszállítási móddal kérheti. Az aktuális kiszállítási módok és azok árai a "Kiszállítás" menüpont alatt találhatóak.
A (GPW) külföldre történő szállítást is vállal.
5.3 Amennyiben a rendelésen több tétel is szerepel, akkor előfordulhat, hogy a kiszállítás több részletben történik. A fuvarköltséget a (GPW) ebben az esetben is csak egyszer számlázza ki.
6. A megrendelt termékek átvétele, az árucikkek cseréje
6.1 Amennyiben a termékek kiszállítása személyesen, házhoz történik, hétköznapokon 9-17 óra között. Amennyiben a kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, erről a szállító értesítést hagy, majd egy új alkalommal ismét kísérletet tesz a csomag kiszállítására. A Vevő által megjegyzésként feltüntetett további információkat a kiszállítás körülményeiről vagy egyéb feltételeiről minden esetben átadjuk a futárszolgálatnak, de nem tudjuk ellenőrizni, hogy a kézbesítő figyelembe is veszi azokat.
6.2 Amennyiben az újra kiszállítás a második alkalommal sem sikeres, a csomagot a címhez legközelebbi postára szállítják, amely a következő 5 munkanapon belül ott lesz átvehető.
6.3 Ha a megrendelt árucikk hibás, és a hiba az áru átvételét megelőzően keletkezett, vagy a termék a szállítás során megsérült, azt a Vevőnek az átvételt követően 5 munkanapon belül jeleznie kell a (GPW) ügyfélszolgálatán az info@webshop.trendkert.hu címen. Amennyiben ez megtörténik, abban az esetben a hibás terméket a Vevő választása szerint a (GPW) 30 napon belül díjmentesen kicseréli.
6.4 Ha a megrendelt árucikk mérete nem megfelelő, azt a (GPW) kizárólag az átvételt követő 14 napon belül cseréli. A csere postázással valósulhat meg.
Csere esetén jeleznie kell csere szándékát az info@webshop.trendkert.hu e-mail címen, az új, igényelt méretet vagy termékkódot is feltüntetve. Ezután a csomagot a (GPW) központi címére az alább található űrlapot mellékelve postai úton kell visszajuttatni, majd a termék visszaérkezését követően a kiválasztott terméket díjmentesen cseréljük és újra kiküldjük. Amennyiben különbözet keletkezik, azt banki utalással teljesítjük a bankszámlaszámára, amit a nyilatkozaton szükséges feltüntetni.
6.5 A (GPW) kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles az árút cserélni. A csomagolás sérüléséből vagy a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő károk költségei a Vevőt terhelik. Abban az esetben, ha a terméket a Vevő nem tudja sérülésmentesen visszajuttatni vagy használatba vette, a (GPW) nem vállalja a termék cseréjét.
A szükséges dokumentum az alábbi linkről letölthető:
Űrlap vásárlói csereigény bejelentésére [doc], [pdf]
7.1 Cégünk a reklamációs ügyek intézését a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről szóló 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet, ill. a Polgári Törvénykönyv Hibás Teljesítésre vonatkozó szabályainak, rendelkezéseinek betartásával végzi. Az említett rendelet értelmében panasz esetén a keletkezett hibát írásba foglaljuk, jegyzőkönyvezzük, a terméket vizsgálatra küldjük, a reklamáció jogosságának eldöntése érdekében. A hatályos jogszabályok szerint a szavatosság ideje a vásárlástól számított 6 hónap (10 nap + 170 nap). Az első 10 napban (kötelezettségének megfelelően) a forgalmazó saját költségén megvizsgál(tat)ja, hogy a keletkezett meghibásodás anyag- és/vagy gyártási hibából adódik-e, továbbá, hogy a hiba oka már eladáskor benne volt-e a termékben, tehát fennáll-e az úgynevezett "hibás teljesítés", azaz a reklamáció jogosnak tekinthető-e. A maradék 170 napban a vásárlónak kell megelőlegeznie a bizonyítással kapcsolatos terheket. A kellékszavatossággal kapcsolatban a hatályos Ptk. Hatodik könyv, XXIV. Fejezet, 6:157 § - 6:170 §-ból tájékozódhat. A vásárló választhat az alábbi kellékszavatossági igények közül: javítás, csere, árleszállítás, elállás, pénzvisszafizetés. Amennyiben a termék javítható, a forgalmazó az aránytalan többletköltség elkerülése érdekében javíttathatja a terméket. Alapos reklamáció esetén pénzvisszafizetésre csak abban az esetben jogosult a fogyasztó, ha a forgalmazó nem tud azonos csereterméket biztosítani. Ha nem ért egyet cégünk álláspontjával, fordulhat a területileg illetékes Békéltető Testülethez.
A szükséges dokumentum az alábbi linkről letölthető:
Űrlap vásárálási panasz bejelentésére [doc], [pdf]
Esetleges jogvita esetén az alábbi listából választhatja ki az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületet illetve hatóságot.
Online vitarendezés: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
8. A vásárlástól való elállás joga
8.1 A megrendelt termékek kézhezvételétől számított 14 napon belül a Vevőnek joga van elállni vásárlási szándékától. (Kézhezvételi időpont a futártól történő átvétel időpontja, ez a futártól kapott nyugtával bizonyítható.) Ezt a szándékát írásban (e-mailben) kell jeleznie az ügyfélszolgálat felé és a kiszállított terméket a lenti dokumentummal együtt a (GPW) címére vissza kell juttatnia postai úton. Ebben az esetben a (GPW) haladéktalanul, de legkésőbb a termék visszaérkezésétől számított 14 napon belül köteles visszatéríteni a vevő által ellenszolgáltatásként megfizetett összeget, amennyiben a Vevő a terméket visszaszolgáltatta az eladó részére. A megrendelt termék visszajuttatásának költségeit a Vevő viseli, valamint elállás esetén a vállalkozás nem köteles visszatéríteni a fogyasztónak ez emelt díjú fuvarozásból eredő többletköltségeket.
8.2 Amennyiben a Vevő él elállási jogával, úgy köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni a (GPW) részére postai úton. Az elállást a jelen ÁSZF mellékletében foglalt elállási nyilatkozaton a (GPW) székhelyére postai, vagy elektroikus úton jelentheti be a Vevő.
8.3 A (GPW) kizárólag sérülésmentes, tiszta, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni, melyre kizárólag banki utalással van lehetősége. A csomagolás sérüléséből vagy a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő károk költségei a Vevőt terhelik.
Abban az esetben, ha a terméket a Vevő nem tudja sérülésmentesen visszajuttatni vagy használatba vette, a (GPW) nem vállalja a termék visszavásárlását.
Postacímünk: 2711 Tápiószentmárton, Korona u. 5.
A szükséges dokumentum az alábbi linkről letölthető:
Űrlap vásárlástól való elálláshoz [doc], [pdf]
9. A Webáruház biztonságos használata
9.1 A Webáruházban való vásárlás feltételezi a Vevő részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Vevő teljes körű felelősséggel tartozik minden olyan rendelésért és egyéb tranzakcióért, amelynek során adatai felhasználásra kerültek. Erre való tekintettel kérjük, gondoskodjon adatainak megfelelő kezeléséről.
9.2 A (GPW) nem felelős az alább felsorolt pontokban részletezett hibákért:
§ működési hiba az internetes hálózatban, amely a Webáruház akadálytalan működését és a Webáruházban való vásárlást akadályozza,
§ bármilyen megibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon,
§ bármely levél - független attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett - de főleg bármilyen adat elveszése,
§ bármely szoftver nem megfelelő működése,
§ bármilyen programhiba, abnormális esemény, vagy technikai hiba következményei.
9.3 A (GPW) nem vonható felelősségre semmilyen esetben vis maior esetén, vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.
9.4 A (GPW) nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért, független attól, hogy direkt, vagy indirekt, ami a Webáruházhoz való csatlakozás miatt következett be.
9.5 A Vevő felelőssége felmérni, hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól. Egyedül a Vevő felelős a Webáruházhoz való kapcsolódásáért, és a Webáruházban való vásárlásáért.
9.6 A (GPW) szabadon, bármikor módosíthatja a vásárlás feltételeit, szabályait és a Webáruház kínálatát, akcióit. A változás a Webáruházban történt bejelentés időpontjától lép életbe, így az ez előtti megrendelésekre nem vonatkozhat. A változtatások bevezetését illetően a fentieken túl a (GPW)-nak értesítési és bárminemű indoklási kötelezettsége nincs. Bármely résztvevőnek, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, fel kell hagynia a vásárlással.
9.7 A (GPW) szabadon beperelhet bármely személyt, aki csalást követ el vagy annak elkövetésével próbálkozik a Webáruházban.
9.8 A (GPW) nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által valamely résztvevő rovására történt csalás miatt. Abban az esetben, ha a résztvevő bármilyen formában megsérti a szabályokat, a (GPW) érvénytelennek nyilváníthatja regisztrációját, vásárlását, és a Vevő nem jogosult fellebbezni a döntés ellen.
9.9 A (GPW) semmilyen formában nem vállal felelősséget a vásárlás során megadott hibás adatokból eredő téves teljesítéséért.
10.1 A (GPW) a birtokába jutott adatokat bizalmasan kezeli, kizárólag a rendelések teljesítéséhez és vásárlással kapcsolatos célokra használja fel.
10.2 A Vevő adatai harmadik félnek nem kerülnek átadásra, kivéve a megrendelés teljesítéséhez szükséges (szállítási) alvállalkozónkat.
10.3 A Vevő adatainak kezelésekor 1992. évi LXIII. Tv. rendelkezései alapján, az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.
10.4 Vásárlásával (regisztrációjával) Vevő hozzájárul ahhoz, hogy személyes adatait a Webáruház üzemeltetője, a (GPW) (1052 Budapest, Váci u. 12.) kezelje, és adatait a Webáruházban leadott megrendelések teljesítéséhez használja fel; vagy amennyiben azt a regisztráló igényli, arra fordítsa, hogy a regisztrálót hírlevél formájában tájékoztassa termékeiről, akcióiról.
10.5 Az adatszolgáltatás önkéntes. A Vevő adatainak feldolgozását a (GPW) végzi. Amennyiben adatai jövőbeni felhasználásához nem járul hozzá, kérjük, erről értesítsen minket írásban az alábbi címen: Green Paw Group Kft. 2711 Tápiószentmárton, Korona u. 5. vagy info@webshop.trendkert.hu.
11. Törvényi szabályozás és panaszkezelés
11.1 A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság fogyasztóvédelmi tájékoztatója az internetes vásárlásokkal kapcsolatos legfontosabb tudnivalókról itt érhető el. (https://www.nfh.hu/magyar/hasznos/vasarlas/internetes/internet.html)
11.2. A fogyasztói panaszügyintézés írásban a info@webshop.trendkert.hu címen, illetve telefonon a +36 30 4678626-os telefonszámon történik
11.3 Amennyiben a Vevő úgy gondolja, hogy a (GPW) panaszát nem megfelelően kezelte, a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság területi illetőségéhez fordulhat.
12. A 45/2014. (II. 26.) Korm. Rendelet és mellékletei A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet hatályba lépésével hatályát veszti az üzleten kívül a fogyasztóval kötött szerződésekről szóló 213/2008. (VIII. 29.) Korm. rendelet, és a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. Rendelet. A 45/2014. (II. 26.) Korm. Rendelet letölthető [itt]